Kendi dünyanızı kodlayın.

Autodesk Maya

Autodesk Maya Eğitimi

Başaran Bilişim Akademisi Antalya Autodesk Maya Eğitimi

Autodesk Maya, 2 boyutlu yada 3 boyutlu tasarımcılar, reklam ve film sektöründe çalışıp kendi 3 boyutlu animatik ve storyboardlarını hazırlamak isteyenler, 2 boyutlu grafiklerini 3 boyuta taşımak isteyen şirket sunumlarını daha canlı ve hareketli sunmak isteyen şirket çalışanları ve karakter animasyonu ve karakter modellemeyi öğrenmek isteyen herkese yönelik bir eğitimdir.

Animasyon ağırlıklı olup kullanıcıların modelleme ve animasyon konusunda orta seviyeye ulaşıp, ileri seviyeler için kendilerini geliştirip kendi imkanlarınla ilerlemelerini sağlamaktadır.Eğitimin sonunda; kullanıcılar modelleme, karakter tasarımları ve animasyonları yapıp kendi imkanları ile proje yapacak konuma geleceklerdir. Bu programı bitirenler produksiyon, reklam ve film sektöründe çeşitli alanlara yönelebilecek konuma geleceklerdir.

Eğitim Konuları

Maya Programının Arayüz Tanıtımı

- Genel menülerin tanıtımı)
-Maya Arayüzü Programını Tanımak
- Maya Projeleri ve dosyaları ile çalışma
- Viewports ile Görüntü Navigasyonu
- Hotbox kullanımı

Objelere Animasyon verme

- Bu kısmın başlangıcıyla birlikte animasyona da giriş yapılmış olacak
- Maya obje Seçimi
- Move, Rotate, Scale Tool kullanımı
- Channel Box kullanım anlatımı
- Attribute editor tanıtımı
- Outliner ile Obje seçimi
- Objeleri Gruplama ve Parent işlemleri
- Mayada Layer Oluşturma
- Temel Kamera kullanma metodları
- Derinlik verme teknikleri

Polygon Modelleme Teknikleri

- Bu kısımın başlangıcı ile model kütüpahanesi oluşmaya başlayacak
- Polygon Oluşturma
- Polygon modellemeden Karmaşık Polygon modelleri Tasarlama
- Paint Selection
- Extrude Tool kullanımı
- Edge Loops kullanımı
- Polygon Edge Loop Ekleme
- Polygon Yüzey Kesme ve Ayırma işlemleri
- Polygon Bevel Tool kullanımı
- Polygon Birleştirme Delme işlemleri (Booleans)
- Objeleri Birleştirme (Combine)Combining Objects

Nurbs modelleme teknikleri

- Nurbs ile modeleme
- Nurbs komutlarının kullanımı
- Çizgiler(curve) ile Yüzey Oluşturma Teknikleri
- Nurbs Çizgileri (Curve) Degiştirme

Modelleme Teknikleri

- Model uygulamaları bu kısmın başlangıcıyla karakter modellemeye giriş yapılmış olacak
- Yüzey Üzerinde Çizgi Oluşturma
- Polygon Yüzeylerde Sculpting tekniği kullanımı
- Nonlinear deformers ile modelleme
- Lattice tekniği ile modelleme
- Nubs Yüzeyi Polygon Yüzeye dönüştürme
- İmage Plane görüntü atayarak Animasyonu hazırlama
- Sahne Modelleme
- Polygon Modelleme Tekniği ile çesitli model çalışmaları

Hypershade malzeme ve doku atama

- uv Oluşturma
- Temel malzeme kuralları
- Doku Oluşturma ve Objeye Atama
- Jpeg Dosyasını Texture Olarak kullanma
- Hypershade ile Çalışma
- Polygon Yüzeye Texture Mapping Uygulaması
- Uv Mapping kullanımı
- Bump Mapping kullanımı

Karakter Setup hazırlama

- Joint tool,
- Ik handle tool,
- Ik spline handle tool,
- Connect joint disconnect joint,
- Mirror joint toollarının tanıtımı,

Karakter Skinning

-Hazırlanan kemik setupınla modellenen karekteri birleştirme
- Bind skin,
- Smooth bind,
- Rigid bind,
- Paint skin weight tool.

Animasyon

- Animasyona Giriş
- Temel animasyon bilgisi ve terimleri
- Karakter animasyonu
- Keyframe Oluşturma ve düzenleme
- Graph Editor de Animasyon düzenlemeleri
- Dope Sheet De Anahtar Frame düzenlemeleri
- Motion Path
- Playblast ile animasyon testi
- Animasyon Cycle(tekrar) Oluşturma

Render

- Mayada Render Setting
- Mayada Temel Işık Ve Işık çesitleri
- Raytrace Shadow Kullanımı
- Raytracing Ve Refletion kullanımı
- Ipr Render ile İnteraktiv Render
- Batch Render

Eğitim sonunda "Autodesk Maya" verilir.

Sertifikalarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Not : Autodesk Maya için Önerilen Benzer Eğitimler : Teknik Çizim ve 3D Tasarım Uzmanlığı

© 2018, Başaran Bilişim Akademisi. Tüm Hakları Saklıdır.