Kendi dünyanızı kodlayın.

Elektra

Elektra Eğitimi

Başaran Bilişim Akademisi Antalya Elektra Otel Otomasyonu Eğitimi

Eğitim Konuları

Elektra Otel Otomasyonu, turizm ve konaklama sektörü için geliştirilmiş bir yazılımdır. Bu sektörde hizmet veren tesislerin tüm operasyonlarının takibini yapar. Bir çok modüle sahiptir. Her işletmenin kendi ihtiyacına göre uygun modüller barındırır.

Ön Büro Modülü
Rezervasyon, Check In, Check Out, Folyo, Fatura, Kasa, Housekeeping, Acente, Misafir, Cari Hesaplar, Doluluk ve Karlılık Analizleri, Gece Raporu, Yedekleme, Room Rack, Emniyet Kimlik Bildirimi
Santral, Santral VOIP Modülü:
Görüşmelerin ücretlendirilmesi ve Folyolara Aktarılması, Ofis ve idari Görüşmelerin Takibi, Geriye dönük Rapor ve Analizleri kapsar.
Muhasebe Modülü
Dövizli ve Miktarlı Hesap Takibi, Resmi Defterler, Mali Tablolar, Çek Senet Takibi, Yapılandırma bölümlerini kapsar. Stok ve Ön büro ile Entegre çalışabilir.
Stok ve Maliyet Analiz Modülü
Stok ve Ürün Takibi, Reçetelendirme, Depo Takibi, Üretim, Sayım, Satın alma, Maliyet Analizleri ile Satıcı ve Personel Cari İşlemleri
Satış Noktası Sistemi Modülü (POS):
Satış Noktası Programı, X,Z, ve Kasiyer Raporu, Satış, Personel, Zayi Analizi, Kredili Hesap Takibi, Sipariş, Adisyon, POS Klavye, El Terminali ve Dokunmatik Ekranla Çalışma
İnsan Kaynakları Modülü
Çok firmalı çalışabilme, Sicil, puantaj, Bordro, Resmi Bildirgeler, Vizite Katlar, izinler
Spor ve Spa Yönetimi Modülü:
Sağlık ve Spor Merkezindeki Kişi, Salon ve Ekipmanların Rezervasyon ve Satış
Opex Modülü (Operasyon Yönetimi):
Tesis içerisindeki tüm iş, görev, sorun, mesaj, karar ve duyuruların kaydedilip takibinin yapıldığı çağrı kayıt ve operasyonel kontrol ve yönetim sistemidir. İstenilen durumlarda çağrılar ek olarak program içinden SMS yoluyla ilgili kişinin cep telefonuna da gönderilebilir.
İnteraktif TV Modülü
Oda televizyonlarından misafirin konaklama detayları, extra harcamalar, konakalama
Pay TV Entegrasyonu Modülü:
Otel odalarında müşterilerin kullanabileceği izle – öde sisteminin (Pay TV) ücretlendirmesinin otomatik yapılması ve müşteri folyolarına aktarımını sağlar.
Banket Modülü
Konferans, düğün vb. organizasyonlarda ilgili salonların rezervasyon kontrolü başta olmak üzere, organizasyonla ilgili tüm işlemlerin (ürün seçimi, kiralama süresi, görevli personel, müzik, sunulacak yemek veya kokteyl paketleri, ücretlendirme vb.) hızlı ve hatasız yapılmasını sağlar.
Merkezi Yönetim Modülü
Çok şubeli işlemlerde, muhasebe, finanasman, organizasyon planlama, personel, satış ve pazarlama yönetimi için uzaktan erişimle tek merkezde yönetimini sağlar.
Web Tabanlı Konsolide Raporlama Modülü:
Günlük, haftalık, aylık istenilen tüm raporların internetten izlenilebilmesini sağlar.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Modülü
Müşterilere daha hızlı ve daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan otellerin, müşteri şikayetleri ve isteklerinin takibini sağlayan, anket vb. yollarla müşterilerin tercihlerini belirleme imkanı sunan yönetim programıdır.
WEB Tabanlı CRM ile; Otelden ayrılan misafire otomatik mail ile "teşekkür" gider.Mail içerisinde bulunan link ile hazırladığınız anket online olarak misafir tarafından doldurulur. Anket cevapları otomatik olarak Elektra Programı'nın içerisine işlenir.Otelin içerisinde ya da otel dışarısında doldurulan anket ayrı ayrı değerlendirlip analiz edilir. Müsteri memnuniyetiniz hakkında detaylı raporlamalar hazırlanır.

Eğitim sonunda "Elektra Sertifikası" verilir.

Sertifikalarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Not : Elektra için Önerilen Grup Eğitimi : Muhasebe ve Finans Uzmanlığı

© 2018, Başaran Bilişim Akademisi. Tüm Hakları Saklıdır.