Kendi dünyanızı kodlayın.

Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Eğitimi

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMİ

Başaran Akademi Antalya Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Eğitimi

Günümüzün dinamik iş dünyasında, güven duygusu yaratarak, farklı seviyedeki satış & pazarlama uzmanlarının iletişim, ikna ve satış verimliliğini olumlu etkileyerek performans artışı sağlamak. Satış yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları, müşteri ilişkileri yöneticileri, yönetici adayları için tasarlanmıştır.

İÇERİK :

  • Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler,
  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi,
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi,
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi,
  • İtirazla Başa Çıkma,
  • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar,
  • Şikâyetleri Çözme Teknikleri,
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri,
  • Sözlü ve Sözsüz İletişimin Kuralları,
  • Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler,
  • Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri,
  • Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri (Uygulama),
  • Satış Performansının Arttırılması ve Profesyonel İkna teknikleri.

Eğitim sonunda "Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Sertifikası" verilir.

Sertifikalarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

© 2019, Başaran Bilişim Akademisi. Tüm Hakları Saklıdır.