Kendi dünyanızı kodlayın.

Unity

Unity 3D ile Oyun Tasarımı Eğitimi

Bilgisayar veya mobil cihazınızda oyun oynuyorsunuz değil mi? Peki bu çok tutan oyunları siz programlıyor olmaya ne dersiniz? Hiçbir programlama altyapınız olmasına ihtiyacınız olmadan UNITY oyun motoru ve C# dili ile kendi oyunlarınızı geliştirmeniz için düzenlediğimiz bu eğitim tam da bunun için sizi bekliyor.

Son yıllarda hem Türkiye'de hem dünyada oyun piyasası çok büyük bir gelir hacmine ulaştı. Gerek kişilerin kendi yazdığı oyunları uygulama marketlerinden yayınlaması, gerek oyun geliştirme firmaları büyük kazançlara imza atıyorlar. Uygulama marketlerin sayesinde sadece güzel ve farklı bir fikir ekstradan tanıtıma ihtiyaç duymadan bir oyunun milyonlarca kullanıcıya ulaşmasına yeterli oluyor.

Katılımcılar bu eğitimin sonunda hem PC platformu için hem de iOS ve Android cihazlar için 2 boyutlu veya 3 boyutlu oyunları kurgulayabiliyor ve geliştirebiliyor olacaklar.

Kimler Katılmalıdır?

Bir oyun fikrini kendi başına hayata geçirip bunu yayınlayıp reklam ve uygulama market gelirleri ile serbest oyun geliştiricisi olarak çalışmak isteyenler

Türkiye'de çok sayıda mevcut olan oyun ve oyunlaştırma ofislerinde eğlenceli bir gelecek kariyeri planlayanlar

Kurumların tanıtım amaçlı olarak sıklıkla başvurdukları yöntem olan oyun ve oyunlaştırma ile şirketlere bağımsız tanıtım araçları sunarak kariyer hedefleyenler

Aldığı sertifika ile yurtdışı veya yurtiçinde yeni iş imkanları arayan bilişim vb alanlarda üniversite okuyan öğrenciler

Kendi oyun geliştirme ofislerini kurmayı planlayan girişimci beyinler

Program Sonunda Alınabilecek Unvanlar?

  • Oyun Geliştirme Uzmanı
  • Oyun Mimari
  • Oyunlaştırma Uzmanı
  • Oyun Programcısı

Bölüm 1: Oyun Programlama Temelleri

  • Unity Arayüzünün ve Sprite'ların Kullanımı
  • Unity'de C# Temelleri
  • Animasyonlar ve Particle System'ler
  • Animator Sisteminin Kullanımı
  • 2D Fizik Motoru Kullanımı
  • Input Axis'ler ile Kullanıcı Kontrolü
  • Arayüz(UI) Yaratımı
  • Runtime'da Rasgele Oyun Nesneleri Yaratımı
  • Etiket ve Katman Sistemi Uygulamaları
  • Multitouch Input Yapısı ve Mobil Ekran Kontrolleri
  • Bölüm Sonu Oyunu1
  • Bölüm Sonu Oyunu2

Bölüm 2: İleri Unity Uygulamaları

  • İleri Unity Uygulamaları
  • Textures, Işıklandırma ve Lightmapping
  • Character Controller Modifikasyonları
  • Mecanim ve Mocap ile Humanoid Animasyonları
  • Gelişmiş Animator Yapıları, 1D,2D Blend Tree'ler
  • 3D Fizik Motoru, Vektörler ve Quaternionlar
  • Tekli ve Çoklu Kamera Takip Sistemleri
  • Raycast Uygulamaları
  • Gelişmiş Fizik Motoru Uygulamaları
  • Bölüm Sonu Oyunu
© 2018, Başaran Bilişim Akademisi. Tüm Hakları Saklıdır.